Syksy, mikä ihana tekosyy kerätä palautetta
Kesälomien loputtua ja syksyn lähestyessä on taas aika orjentoitua arkeen. Päätin aloittaa sen kyselemällä kotipalvelun asiakkailta vastaako palvelut yhä tarpeitaan, onko sopimuksia tarpeen muuttaa ja miten voisimme asiat tehdä vielä paremmin. Asiakaspalautteet lähtee siis laskujen mukana kotitalouksiin paperisina ja sähköisinä. Innolla availen postilaatikkoa, kasatakseni asiakkaiden ja omaisten nimettömänä kertomia palautteita ja toiveita palveluistamme.
Palautteen pyytäminen arkisesti kohtaamisten lomassa on melko tavallinen rutiini, ja osa asiakkaista antaa palautetta tottuneesti ilman kyselyjä. Kyselyt tuntuvat kuitenkin virallisemmilta ja kirjallisia palautteita on helpompi käyttää myös suosituksina yritysmateriaaleissa. Keräämme palautteita aktiivisemmin kerran vuodessa.
Palautekyselyyn pääset vastaamaan myös tästä.